| 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 

Innoveer Jezelf

In 6 stappen innovatief in je werk

 
Innoveer Jezelf
paperback, 208 pagina's
ISBN: 9789462960541
maart 2017
Werk
€ 20,00
ePub met digitaal watermerk
ISBN: 9789462960558
maart 2017
Werk
15,99
 
De wereld verandert als een dolle. Als jij en je bedrijf niet mee veranderen, vallen jullie beiden om. Niets doen is dus geen optie. Innoveren is het antwoord: nieuwe producten en diensten ontwikkelen, aansluiting vinden én houden bij de behoefte van je klanten. Maar, waar moet je dan beginnen? Hoe wordt je innovatief? Ben je wel creatief genoeg? En hoe krijg je jouw collega’s mee?

Met 'Innoveer Jezelf' biedt Gijs van Wulfen een praktisch 6-stappenplan om jezelf en je werk te innoveren. Innoveren? Creatief worden? Het is eenvoudiger dan je denkt. Gijs geeft concreet aan HOE je dat doet. Want pas als innovatiekansen en ideeën zijn omgezet in nieuwe werkwijzen, producten, - diensten of - businessmodellen, ben je zelf en in jouw werk echt innovatief bezig. Met dit boek zorg je gegarandeerd voor harde innovatieresultaten.

• Van de innovatie-expert en internationaal bestseller auteur van 'De Innovatie Expeditie' en 'Het Innovatie Doolhof'.

• Geschikt voor iedereen, dus niet alleen voor zogenaamde creatievelingen en innovators.

• Met herkenbare praktijkverhalen en twintig tools om jezelf direct te innoveren.

Gijs van Wulfen

Gijs van Wulfen

Gijs van Wulfen (1960) is professioneel spreker, auteur en trainer over innovatie en design thinking. Hij werkte als marketeer in de food-industrie en adviseerde bij Ernst & Young en Boer & Croon. Eind 2002 startte hij een eigen organisatie die zich richt op het versnellen van innovatie in organisaties. Hij is de grondlegger van de VOORT innovatiemethode (FORTH innovation method). De VOORT innovatiemethode verdubbelt de effectiviteit van jouw innovatieproces. Gijs helpt organisaties effectief te starten met innovatie en het bedenken van nieuwe producten en diensten. Zijn internationale bestseller ‘De Innovatie Expeditie’ is inmiddels in zes talen verschenen, waaronder Nederlands. Zijn meest recente boek is ‘Het Innovatiedoolhof’ waarin hij vier routes geeft om succesvolle nieuwe business cases op te leveren.

Gijs was in 2013 een van de eerste Influencers bij Linkedin en heeft 300.000 volgers. Al vier jaar op een rij is Gijs gekozen in de top 10 van de internationale innovatiebloggers top 40. Gijs is keynote speaker bij verschillende grote internationale evenementen. Zo was hij spreker bij de ‘Turkish Innovation Week’ in Istanbul en bij ‘Product Innovation Berlin’. En faciliteert hij innovatieworkshops voor 3M in de Verenigde Staten en AIRBUS in Frankrijk.

Gijs inspireert mensen als workshopleider of als keynote speaker op (inter)nationale innovatieconferenties of managementbijeenkomsten. De lezingen en workshops van Gijs zijn praktisch, informeel, vol humor en entertainment.